Cookie Consent by Privacy Policies Ne bojte se sadja - Fitline  

Blog

Ne bojte se sadja

Sadje – novodobni sovražnik?

Vse več ljudi se v zadnjem času odreka sadju v upanju, da bodo tako zaužili manj sladkorja.

Žal si s tem delajo precejšnjo škodo.

Ste bili kdaj v obdobju, ko se vam je nabralo nekaj dodatnih kilogramov? So prišli od sadja? Verjetno ne .

Sadje vsebuje naravno prisoten sladkor in tudi ogromno HRANIL in VLAKNIN,  ki jih naše telo zelo potrebuje. Poleg tega pa je zelo nizko kalorično glede na volumen. Energijska vrednost npr. 200g borovnic je komaj 114 kalorij, volumen pa je precej velik.

Presežek sladkorja in energije torej zelo težko ustvarimo s sadjem.

Poglejmo nekaj primerov.

Jabolko – 94 kalorij – 18g sladkorja – 5g vlaknin
Banana – 105 kalorij – 14g sladkorja – 4g vlaknin
330ml coca cole – 140 kalorij – 39g sladkorja – 0g vlaknin
3 mini rolade – 450 kalorij – 45g sladkorja – 0g vlaknin

Kot vidite je v raznih sladkih pijačah in čokoladah precej več sladkorja. Presežek sladkorja tako večinoma pride iz procesirane hrane. To še vedno sicer ne pomeni, da se moramo procesirani hrani popolnoma odreči, potrebna je le zmernost.

Sadje je torej odlična izbira kadarkoli v dnevu – kot del obroka, lahko tudi kot sladica po kosilu.

Pripravila: Ana Šink, licencirana prehranska svetovalka

Related Posts