Cookie Consent by Privacy Policies FIT RIŽOTA S PIŠČANCEM IN BRSTIČNIM OHROVTOM - Fitline
 

Blog

FIT RIŽOTA S PIŠČANCEM IN BRSTIČNIM OHROVTOM

FIT RIŽOTA S PIŠČANCEM IN BRSTIČNIM OHROVTOM

riz_s_piscancem_in_brsticnim_ohrovtom

Sestavine:
(zadoščajo za 4 porcije)

– 1 skodelica basmati riža
– 230 g brstičnega ohrovta
– 1 jž olivnega olja
– 2 šalotki
– 2 skodelici razrezanega kuhanega piščanca
– 2 jž soka limone
– 1 jž balzamičnega kisa
– 1 čž soli
– poper

Priprava:

1.Skuhajte riž.
2. Medtem očistite brstični ohrovt ter ga nasekljajte v multipraktiku.
3. V večji posodi segrejte olje. Na drobno nasekljajte šalotki in jih popražite za 2 minuti, nato dodajte nasekljan brstični ohrovt. Kuhajte približno 5 minut.
4. Nato vmešajte riž, piščanca in pol skodelice vode. Dodajte limonin sok, balzamični kis, sol in poper ter kuhajte približno 10 minut.
5. Poskusite ter dodajte začimbe po okusu.
6. Postrezite.