Cookie Consent by Privacy Policies ZAKAJ MORAJO TUDI ŽENSKE DELATI VAJE ZA MOČ - Fitline  

ZAKAJ MORAJO TUDI ŽENSKE DELATI VAJE ZA MOČ

ZAKAJ MORAJO TUDI ŽENSKE DELATI VAJE ZA MOČ

Pozdravljene dame! Danes bomo govorili o pozitivnih učinkih vadbe za moč. Verjetno ste že velikokrat slišale ali pa same trdile, da vaje za moč za ženske niso primerne, saj kar hitro lahko postanejo Rambo v ženski obliki. 

Na vašo srečo to ni mogoče, razen v primeru, da bi pustile službo, partnerja in otroke ter se zaprle v »utežarno« prostor z utežmi za 24 ur. No, malo pretiravam a vseeno; ženske na splošno zelo počasi pridobivajo mišično maso. Torej, če obiskujete vadbo z utežmi 3 tedne in v tem času 2 x delate vaje za bicepse, mi verjemite, ko vam rečem, da vaše »pištole« ne izgledajo čisto nič večje ☺

Sama sem bila vedno na strani vadbe z utežmi, saj vem, da doprinese veliko več, kot se zdi na prvo žogo…oz. utež ☺Izpostavila bom 3, za moje pojme najpomembnejše stvari, zakaj bi morale vse ženske delati vaje za moč.

#1 POVEČANJE KOSTNE GOSTOTE 

Upad kostne gostote (z leve proti desni), ki je posledica staranja in negibanja.

S starostjo odstotek kostne gostote upada. Ne glede na to, kaj počnemo, je to dejstvo in je na žalost neizogibno. Drastično zmanjšanje kostne gostote privede najprej do osteopenije, kasneje pa do osteoporoze. Pri ženskah je bolezen pogostejša, a to še ne pomeni, da se ji ne moremo izogniti.

Raziskave kažejo, da vadba za moč upočasnjuje upadanje kostne gostote in jo do neke mere tudi povečuje, kar nam v kasnejšem obdobju lahko precej koristi in nas obvaruje poškodb.

Torej, če bomo celo življenje poskakovali in premetavali uteži bomo imeli manjšo možnost za nastanek osteoporoze, kot če bomo samo sedeli doma na kavču in poganjali korenine, do spodnjega soseda ☺

 

#2 HITREJŠA IZGUBA KILOGRAMOV

Meritve telesne sestave, mišična masa

Vadba z utežmi povečuje mišično maso. Prej sem že omenila, da je pri ženskah to lahko kar dolgotrajen proces, a vseeno mogoč, s pravilnim treningom in prehrano.

Kako so pravzaprav mišice povezane z izgubo kilogramov? Predstavljajte si, da so mišice nekakšni stroji v tovarni. Več kot je strojev, več elektrike potrebujemo. Podobno je pri mišicah. Ko sedite za mizo v pisarni, se v telesu dogajajo vsi mogoči metabolični procesi, za katere potrebujemo energijo. Mišice so del teh procesov in nikoli ne ”spijo”. Več kot je mišic, več energije potrebujemo, le-to pa dobimo iz vseh tistih kalorij, ki jih mogoče katera izmed vas prešteva na prste in se drži za glavo☺

Torej, če povzamem,”una ta suha” sodelavka, ki je malo bolj obdarjena (govorim seveda o mišicah☺), bo že med sedenjem in gledanjem v ekran, izgubila več kalorij, kot vi. 

 

#3 ZMANJŠANJE POŠKODB, BOLEČIN V KRIŽU IN OSTALIH SKLEPIH

Z dvigovanjem in prekladanjem uteži, poleg mišic, krepimo tudi vezivna tkiva, prav tako pa se nam izboljša stabilnost sklepov. Manj kot je mišic, več sile in teže prenesemo direktno na sklepe, kar lahko povzroči bolečine. Predvsem pri ljudeh s prekomerno telesno težo se to pozna na kolenih.

Pri tekačih se velikokrat pojavi bolečina v križu, saj je trup prešibak, da bi lahko prenesel takšno obremenitev, torej na vaje za moč ne smejo pozabiti niti ženske, ki jim je aerobna vadba bolj pri srcu!

⇒In še za konec!!! Verjemite ali ne, vaje za moč vas naredijo močnejše ☺. Že v vsakdanjem življenju vam lahko to pride prav, ko dvigujete otroke, odnašate smeti, nosite vrečke iz trgovine ipd…Verjemite mi, da boste moške impresionirale, ko boste kar naenkrat lahko 10 kilsko vrečo hrane nesle same po stopnicah ☺.

 

Ne veste kako začeti sami? Z veseljem vam pomagamo izbrati ustrezen program za vas. Prijavite se na brezplačen posvet in skupaj bomo stopili na pot proti zdravemu življenju.

    S klikom na gumb “ODDAJ oz. PRIJAVA” dovoljujem, da Zian d.o.o. (lastnik blagovne znamke Fitline.si) moje osebne podatke obdeluje za namen kontaktiranja in izvedbo brezplačnega posveta in sprejemam politiko varstva osebnih podatkov. Seznanjen sem s tem, da se bodo moji osebni podatki obdelovali izključno s strani Zian d.o.o. in ne bodo posredovani tretjim osebam. Seznanjen sem, da lahko po vsaki oddaji obrazca zahtevam vpogled in popravek, blokiranje, izbris ali omejitev obdelave osebnih podatkov in oddam ugovor zoper obdelave in prenosljivosti osebnih podatkov.


    Pripravila: Neža Kravanja, osebna trenerka v Fitline studiu