Cookie Consent by Privacy Policies Vključite te 3 navade v vašo dnevno rutino - Fitline  

Vključite te 3 navade v vašo dnevno rutino

Vključite te 3 navade v vašo dnevno rutino

Danes smo za vas pripravili 3 navade, s katerimi lahko začnete svojo preobrazbo. Namesto, da izberete način “vse ali nič” navade raje uvajajte počasi. Občutek naj bo tak, kot da se skoraj nič ne spreminja. Torej res minimalne spremembe, ki vam ne bodo povzročile dodatnega stresa. 



1. NAVADA – zaužijte 3 porcije beljakovinskih živil na dan

Kaj predstavlja eno porcijo? Vaša dlan. Torej 1 porcija = 1 dlan beljakovinskega živila. Najboljši beljakovinski viri so:
– pusto mesto
– ribe
– jajca
– mlečni izdelki (grški jogurt, skyr, quark ali skuta)
– stročnice

2. NAVADA – zaužijte 4 porcije sadja in zelenjave na dan
Eno porcijo zelenjave predstavlja vaša pest. Pri zelenjavi ni potrebno dajati preveč pozornosti porcijam, ker je zelo nizko kalorična. Porcija sadja je en sadež, če je večji (npr. 1 banana, 1 jabolko, 1 mango…) in 2 sadeža, če gre za manjši sadež (slive, mandarine…).

3. NAVADA – gibajte se 30 minut na dan

Gibanje ni samo intenzivna vadba kot so tek, hoja v hrib ali vodena vadba. Gibanje je tudi sprehod, aktivno pospravljanje, hoja do trgovine in nazaj in podobno. Vse se na koncu sešteje in pripomore k rezultatu in boljšemu počutju.

In zapomnite si – ne gre za tekmo, ne mudi se narediti vse naenkrat. Ni potrebe po dodatnem stresu, že tako živimo prehitro življenje. Namen navad je, da nam življenje izboljšajo in da nam omogočijo, da se dobro počutimo – fizično in psihično.

Pripravila: Ana Šink, licencirana prehranska svetovalka