Cookie Consent by Privacy Policies Vaje za Hrbet - Fitline  

Vaje za Hrbet

Vaje za Hrbet

Vas pogosto boli hrbet?
 
Sodoben človek veliko časa preživi sede za računalnikom, na telefonu, v avtu,… Slaba drža in veliko sedenja povzročita zakrčenost in šibkost mišic, ki podpirajo hrbtenico. Ker mišice ne opravljajo svoje naloge – pride do bolečin. Da bi to preprečili oziroma bolečine odpravili moramo redno izvajati vaje za krepitev trupa in razteg mišic zadnjice, kolkov, hrbtenice,…
 
Poglejte si vaje, ki jih je za vas pripravila osebna trenerka iz Fitline studia – Kaja.
1. Razteg Gluteusov – 30 sekund
2. Razteg kolkov – 30 sekund
3. Mačka – 8 do 10 ponovitev
4. Rotacije v prsnem delu – 8 do 10 ponovitev
5. Plank na kolenih – 30 sekund
6. Bird dog – 8 do 10 ponovitev
 
POZOR‼ Vaje izvajajte počasi in kontrolirano. Delajte v obsegu svojih zmožnosti (ne sme priti do bolečine).
Želite trenirati pod nadzorom osebnega trenerja? Prijavite se na brezplačen predstavitveni trening z osebnim trenerjem:

    Ime (obvezno)

    E-pošta (obvezno)

    Telefon (obvezno)

    Želeni termin

    S klikom na gumb “ODDAJ oz. PRIJAVA” dovoljujem, da Zian d.o.o. (lastnik blagovne znamke Fitline.si) moje osebne podatke obdeluje za namen kontaktiranja in izvedbo brezplačnega posveta in sprejemam politiko varstva osebnih podatkov. Seznanjen sem s tem, da se bodo moji osebni podatki obdelovali izključno s strani Zian d.o.o. in ne bodo posredovani tretjim osebam. Seznanjen sem, da lahko po vsaki oddaji obrazca zahtevam vpogled in popravek, blokiranje, izbris ali omejitev obdelave osebnih podatkov in oddam ugovor zoper obdelave in prenosljivosti osebnih podatkov.