Cookie Consent by Privacy Policies Trening za celo telo - Fitline  

Trening za celo telo

Trening za celo telo

Želite narediti en dober trening s katerim boste razmigali celo telo? Poglejte si trening, ki ga je za vas pripravil osebni trener Žiga Šink.

Pred začetkom treninga se dobro ogrejte in šele nato začnite z izvedbo vaj (glej vaje v videu).

POZOR‼ Vaje izvajajte počasi in kontrolirano. Delajte v obsegu svojih zmožnosti (ne sme priti do bolečine). Če potrebujete pomoč nam napišite sporočilo in vam z veseljem pomagamo (info@fitline.si)😊

OGREVANJE:

  1. VAJA: dvig noge leže – 10x
  2. VAJA: prayer stretch (z žogo) – 10x
  3. VAJA: cat cow – 10x
  4. VAJA: odpiranje prsnega koša na kolenih – 10x
  5. VAJA: žaba – 10x

TRENING:

  1. Romunski mrtvi dvig: 10 – 15 ponovitev
  2. Potisk s prsi leže na hrbtu z ročkami: 10 – 15 ponovitev
  3. Izpadni korak nazaj (izmenično): 10 – 15 ponovitev
  4. Statična drža (plank) z odmikom kolka: 30 – 60 sekund
  5. Veslanje v predklonu: 10 – 15 ponovitev
  6. Skipping: 30 – 60 sekund

Bi želeli preizkusiti vadbo tudi v živo? Prijavite se na brezplačen predstavitveni trening:

    Ime (obvezno)

    E-pošta (obvezno)

    Telefon (obvezno)

    Želeni termin

    S klikom na gumb “ODDAJ oz. PRIJAVA” dovoljujem, da Zian d.o.o. (lastnik blagovne znamke Fitline.si) moje osebne podatke obdeluje za namen kontaktiranja in izvedbo brezplačnega posveta in sprejemam politiko varstva osebnih podatkov. Seznanjen sem s tem, da se bodo moji osebni podatki obdelovali izključno s strani Zian d.o.o. in ne bodo posredovani tretjim osebam. Seznanjen sem, da lahko po vsaki oddaji obrazca zahtevam vpogled in popravek, blokiranje, izbris ali omejitev obdelave osebnih podatkov in oddam ugovor zoper obdelave in prenosljivosti osebnih podatkov.