Cookie Consent by Privacy Policies POZITIVNI UČINKI VADBE - Fitline  

POZITIVNI UČINKI VADBE

POZITIVNI UČINKI VADBE

Vem da že ptički čivkajo, kako pomembna je vadba, še posebaj danes, ko večina ljudi v službi obsedi za računalnikom tudi po 10 ur na dan. No, lahko vam zatrdim, da imajo ptički še kako prav☺. Vadba je pomembna, in če ste slučajno eden tistih, ki še ne ve, kakšne učinke ima na nas in naše telo, si preberite spodnji članek, v katerem je naštetih 5 pozitivnih učinkov vadbe. 

  • 1. Vadba zmanjšuje stres

Ste pod stresom? Ste imeli težak dan v službi? So vsi okoli vas nesposobni in morate vse narediti sami? Pojdite na vadbo, zgrabite tekaške čevlje in pojdite ven, odtečite kilometer, dva, deset, kolikor jih pač morate odteči, da pozabite na dolg dan in neprijetnosti v službi.

Zmanjšanje stresa je ena izmed glavnih psiholoških koristi vadbe, saj se sporšča hormon endorfin, ki ga imenujemo tudi hormon sreče, saj omili depresijo in občutke tesnobe. Preprosto povedano, po telovadbi smo bolj srečni in veseli

  • 2. Vadba pozitivno vpliva na možgane

Z vadbo se v možganih izloča več nevrotransmiterjev (živčnih prenašalcev). Eden od teh je dopamin, ki poskrbi, da smo boljše volje in bolj osredotočeni na to kar delamo, imamo več motivacije in energije. Izloča se tudi serotonin, ki zagotavlja duševno uravnovešenost ter prijetno in mirno spanje. Zadnji, mogoče najpomembnejši, pa je noradrenalin, ki poživlja možgane in spodbuja sposobnost zaznavanja ter deluje kot antidepresiv.

  • 3. Vadba zmanjšuje nastanek srčnih bolezni

Vadba krepi naše srce in izboljšuje cirkulacijo. Povečan pretok krvi dvigne raven kisika v telesu, s čimer zmanjšamo tveganje za srčne bolezni, kot so visok holesterol, koronarne bolezni in srčni infarkt. Ž

Redna vadba zniža tudi raven krvnega tlaka in trigliceridov ter izboljša imunsko odpornost.

  • 4. Vadba zmanjša možnost padcev

Ne mislite, da zato ker prekladate uteži sem in tja, ne boste nikoli več padli. Seveda se boste sem in tja verjetno ob kaj spotaknili in prileteli na tla, še posebej če ste bolj štoraste narave. Bo pa padec verjetno manj boleč, lažje in bolje se boste ob padcu ujeli, s kakšnim treningom ravnotežja pa boste padec lahko tudi preprečili! Še posebej je to pomembno pri starejših, saj so pri njih padci bolj pogosti.

  • 5. Vadba je priložnost za druženje

Znan rek »v dvoje je lepše« se zdi kar na mestu, saj je v dvoje res vse lepše. Namesto na kavo pojdite s partnerjem, simpatijo, prijateljem ven, v naravo, na trening, plavat, balinčkat, boksat,…karkoli. Kavo lahko še vedno popijete potem. Čeprav vsi vemo, da po vadbi včasih bolj paše kakšno mrzlo pivo.

 

 

 

Ne veste kako začeti trenirati? Z veseljem vam pomagamo izbrati ustrezen program za vas. Prijavite se na brezplačen posvet in skupaj bomo stopili na pot proti zdravemu življenju.

    S klikom na gumb “ODDAJ oz. PRIJAVA” dovoljujem, da Zian d.o.o. (lastnik blagovne znamke Fitline.si) moje osebne podatke obdeluje za namen kontaktiranja in izvedbo brezplačnega posveta in sprejemam politiko varstva osebnih podatkov. Seznanjen sem s tem, da se bodo moji osebni podatki obdelovali izključno s strani Zian d.o.o. in ne bodo posredovani tretjim osebam. Seznanjen sem, da lahko po vsaki oddaji obrazca zahtevam vpogled in popravek, blokiranje, izbris ali omejitev obdelave osebnih podatkov in oddam ugovor zoper obdelave in prenosljivosti osebnih podatkov.


    Pripravila: Neža Kravanja, osebna trenerka v Fitline studiu