Cookie Consent by Privacy Policies Nasveti osebnih trenerjev - kako se čez praznike ne boste zredili - Fitline  

Nasveti osebnih trenerjev – kako se čez praznike ne boste zredili

Nasveti osebnih trenerjev – kako se čez praznike ne boste zredili

Oh ta december. Mesec poln skušnjav. Če nimate jeklene volje se boste verjetno le s težavo uprli vsem slanim in sladkim dobrodam, še posebej na praznične večere, ko bo zbrana cela družina. Da vam bo nekoliko lažje, so vam osebni trenerji Fitline studia pripravili nekaj nasvetov. In ne pozabite – prazniki so namenjeni preživljanju časa z družino in vašimi bližnjimi. Zato naj bodo čim bolj prijetni in zabavni.

Uroš Pinter:

“Naj vas mraz in sneg ne odvrneta od gibanja zunaj! Primerna obutev in oblačila bodo poskrbela, da vam bo ob nizkih temperaturah zunaj toplo in boste lahko odšli ven tečt ali samo na sprehod. P.S.: večeri ob sneženju so zunaj v naravi najlepši :)”

Sebastian Čufer:

“Pa je tu čudoviti veseli december… Obdobje druženja in veselja, ki pa ga spremlja tudi ogromno nezdrave hrane in pijače. Pa je vredno za tisto kratkotrajno veselje ob uživanju ogromnih količin teh stvari izgubiti dobršen del tiste težko prigarane športne forme, zaradi katere ste se trudili celo leto? Zakaj bi imeli po novem letu slabo vest, če po temu ni nobene potrebe? V glavi vedno imejte cilj, ki ste si ga zadali in tudi takšnim skušnjavam se boste lažje uprli. Občutek, ko vam bo to uspelo pa je neverjeten. Preverjeno :)”

Neža Kravanja:

“Jejte zmerno in počasi. Nobene potrebe ni, da v najkrajšem času pojeste in popijete vse kar je na mizi, saj niste na ameriškem tekmovanju v hitrostnem jedenju hot dogov 🙂 “Za hec” ne pojejte še tiste “ta je pa res zadnja” porcije in se pol ure kasneje, ko bo že vsega konec, vprašajte, če vam je res grozno žal, da je niste pojedli 🙂 Poskušajte se izogibati pretiranemu pitju gaziranih pijač in sadnih sokov, saj vsebujejo veliko sladkorja, ali pa sok vsaj malo razredčite z vodo, saj ga boste tako spili manj.”

Žiga Šink:

“Ne prenehajte z aktivnostmi. V decembru je ponavadi več druženja in s tem povezano tudi več hrane in pijače. Gibanje je zato odlična protiutež, da se boste počutili bolje in porabili nekaj dodatnih kalorij. Naj bodo prazniki namenjeni družini in ne ogromni količini hrane ter pijače 😉

Petra Turnšek:

“Če boste pojedli en slab obrok, še ni konec sveta. Pazite, da z naslednjim obrokom oziroma naslednjim dnem nadaljujte v mejah normale in se vrnete v ustaljeno prehranjevanje. Malo pa lahko uzivate tudi brez slabe vesti, si privoscite kaksnega kuhancka in uzivate v dobri druzbi ob dobri hrani.”

Če želite biti prvi obveščeni o vseh novih člankih, receptih, treningih in akcijah se pridružite našim brezplačnim e-novičkam, kjer se bomo družili 1-2x mesečno. Kliknite TUKAJ in oddajte svoj mail. Obljubimo, da vam bomo pošiljali le zanimivo vsebino.