Cookie Consent by Privacy Policies Kako začeti trenirati - nasveti za začetnike - Fitline  

Kako začeti trenirati – nasveti za začetnike

Kako začeti trenirati – nasveti za začetnike

Vsakemu začetniku bi svetoval, da prve pol leta izvaja treninge, ki vključujejo vaje za celo telo. Velikokrat vidim, da se ljudje že na začetku obremenjujejo z deljenjem treningov na zgornji in spodnji del telesa. S temi programi seveda ni čisto nič narobe – a nekomu, ki šele začenja s treningi bi zaradi učenja novih gibov raje predlagal trening za celo telo.

Deljenje treninga na zgornji in spodnji del telesa je običajno za začetnika pretežko. Enostavno je za nekoga, ki šele začenja s treningi preveč, da naredi 3 vaje za isto mišično skupino, rezultat tega pa so boleče mišice, poškode in prehitro odnehanje z vadbo.

Primer treninga za celo telo, ki je primeren za začetnika izgleda nekako tako (odvisno od zdravstvenega stanja, začetne pripravljenosti, itd.):

1. Počep 10-15x
2. Sklece na dvignjeni opori 10-15x
3. Veslanje s TRX trakovi 10-15x
4. Dvig bokov leže na hrbtu 10-15x
5. Upogib trupa z rokami za glavo 10-15x
6. Nizki skiping 20-40 sekund

Trening za celo telo bo tako razporedil vaj za posamezno mišično skupino čez cel teden, hkrati pa bomo na ta način določeno mišično skupino aktivirali večkrat tedensko.
Za začetek priporočam treninge 1-3x tedensko. Ti pa naj vključujejo vse gibe:
– počep
– izpadni korak
– predklon
– potiske
– pritege
– vaje za trup
Če vas zanima kako poteka vadba v Fitline studiu se prijavite na brezplačen testni trening. 

    Ime (obvezno)

    E-pošta (obvezno)

    Telefon (obvezno)

    Želeni termin

    Pripravil: Žiga Šink, osebni trener v Fitline studiu