Cookie Consent by Privacy Policies Zdrava živila, ki ne smejo manjkati v vašem hladilniku? - Fitline  

Zdrava živila, ki ne smejo manjkati v vašem hladilniku?

Zdrava živila, ki ne smejo manjkati v vašem hladilniku?

Prehranskim smernicam veliko lažje sledimo, če imamo v domačem hladilniku ustrezna živila. Po najnovejših smernicah naj bi glavni obroki v dnevu vsebovali žita, beljakovine ter sadje in zelenjavo. Zraven pa se lahko doda še nekaj mlečnega.

Danes smo za vas pripravili seznam živil s katerimi si boste lahko pripravili okusne in zdrave glavne obroke.

  • SADJE – sveže, zamrznjeno, suho, konzervirano
  • ZELENJAVA – sveža, zamrznjena, konzervirana, razne naravne zelenjavne omake in pireji
  • ŽITA: riž, testenine, tortilje, ješprenj, ajdova kaša, prosena kaša, kus kus, kvinoja, kruh
  • BELJAKOVINE – piščanec, puran, ribe, stročnice, vegetarijanski burgerji ali polpeti, tuna, losos, jajca, neslani oreščki in semena
  • MLEČNI IZDELKI: grški jogurt, skyr, skuta, quark, kefir – vse z manj maščobami.

Polovico krožnika naj zajemata sadje in zelenjava. Najboljša je sveža zelenjava, lahko pa uporabite tudi pakirano, konzervirano oz. kar imate pri roki. Zelenjavo uživajte v čim bolj raznolikih barvah. Sadje lahko uživate kot sladico po obroku.

Četrtino krožnika naj zajemajo žita. Vsaj polovica vseh žit naj bo polnozrnatih. Izdelek velja za polnozrnatega, če je prva ali druga navedena sestavina polnozrnata.

Zadnji del krožnika so beljakovine, ki naj bi prav tako zavzemale eno četrtino krožnika. Izbirajte različne beljakovinske vire za pridobitev mišične mase ter za zdravje kosti, kože in krvi. Beljakovine so pomembne tudi za proizvodnjo hormonov in zagotavljajo ustrezen vnos aminokislin, ki jih telo potrebuje.

Kot dodatek k jedem lahko uživate mlečne izdelke kot so kisla smetana, sladka smetana, jogurti in siri – pomembno je le, da izbirate izdelke z manj maščobami in se tako izognete prevelikemu vnosu nasičenih maščob.

V kolikor nimate idej za zdrave obroke KLIKNITE TUKAJ in si naročite PAKET 12-IH FIT JEDILNIKOV!

P.S. Tak krožnik je neko splošno vodilo za pripravo kvalitetnega obroka. Potrebe po makrohranil pa se lahko razlikujejo pri vsakem posamezniku.