Cookie Consent by Privacy Policies 4 koraki s katerimi boste prenehali jesti “junk” - Fitline  

4 koraki s katerimi boste prenehali jesti “junk”

4 koraki s katerimi boste prenehali jesti “junk”

Oh..ko vsaj nezdrava hrana ne bi bila tako dobra. Tako bi se ji z lahkoto lahko uprli. A proizvajalci hrane so prebrisani in s pravim razmerjem sladkorja, maščobe in soli povzročijo pravo malo evforijo, ko se odpre vrečka čipsa. Četudi je okus fenomenalen, pa to prav nič ne pripomore k procesu izgubljanja maščobe.

Se sprašujete kaj pravzaprav je nezdrava “junk” hrana? Niste edini! Danes je neizmerno težko, brez branja deklaracij ugotoviti, katera živila so zdrava in katera ne, saj so proizvajalci postali že pravi mojstri kamuflaže in v “zdravo” embalažo zapakirajo še tako nezdrav izdelek. 

Nezdrava hrana je vsa hrana, ki:

  • ima skoraj nič ali nič hranilnih vrednosti
  • je procesirana in zapakirana ter ima izredno dolg rok trajanja
  • vsebuje veliko sladkorja, maščob in soli
  • vsebuje  zelo veliko kalorij
  • vsebuje ogromno sestavin, ki jih običajno ne razumemo
  • jo le redko uživamo, ko smo lačni

4 koraki, kako prenehati jesti “junk”

Predstavljajte si, da naslednjih 30 dni ne bi uživali nič nezdrave hrane. Mislite, da bi se to poznalo na vaši teži? Kako bi se počutili? Koliko praznih kalorij bi na ta način “prihranili”? 

KORAK #1: Znebite se nezdrave hrane

Prvi korak je sila preprost. Znebite se vse nezdrave hrane, ki je trenutno v vašem domu, pisarni in avtu. Zapomnite si, nezdrava hrana je predelana, visoko kalorična in vsebuje zelo malo hranil in ni koristna za nič drugega kot to, da je dobrega okusa. 

KORAK #2: Naredite zalogo zdrave hrane

Naj vas ne skrbi – zagotovo ne boste stradali, če doma ne boste imeli vrečke čipsa, vaše najljubše pijače z mehurčki ali čokoladne torte. Da boste preživeli to težko obdobje brez nezdrave hrane se morate založiti z zdravo hrano. Kupite tako, ki vam je dobra – raznorazno zelenjavo, sadje, semena, oreščke, jajca, meso ribe, stročnice in podobno. Te hrane boste na koncu zaužili manj, saj ima večjo hranilno vrednost in to vas bo nasitilo za dalj časa. A pazite – tudi zdrava hrana ima kalorije!

KORAK #3: Lačen, osamljen, jezen, utrujen!

Ko vas bo zadel naslednji val lakote se spomnite ali ste lačni, osamljeni, jezni ali pa le utrujeni. Če ste lačni potem si pripravite nekaj iz zbirke vaših zdravih živil, če ste osamljeni, se raje obrnite na prijatelja kot na nezdravo hrano, če ste jezni odkrijte razlog zakaj, če pa ste utrujeni, pa si odpočijte in si privoščite en “power nap” ali pa pojdite ta dan nekoliko prej v posteljo. Preprosto 🙂

KORAK #4: Vztrajajte!

Prvi dan, ki ga boste preživeli brez nezdrave hrane bo najtežji. Naslednji dan bo za odtenek lažji, nato pa še malce lažji. 

Dejstvo je, da se bodo vaše brbončice prilagodile hrani, ki jo uživate. Če uživate nezdravo hrano, si bodo brbončice tega želele in bo vse ostalo zanič. Ko se boste počasi navadili zdrave hrane vam bo tudi ta postala dobra, pravzaprav je nevrjetno  okusna. Vztrajajte in se držite zdravega načina prehranjevanja. Obljubimo vam, da bo vaše počutje mnogo boljše, zagotovo pa se bo poznalo tudi na vaši koži kot tudi postavi. 

Ne veste kako začeti sami? Z veseljem vam pomagamo izbrati ustrezen program za vas. Prijavite se na brezplačen posvet in skupaj bomo stopili na pot proti zdravemu življenju.

    S klikom na gumb “ODDAJ oz. PRIJAVA” dovoljujem, da Zian d.o.o. (lastnik blagovne znamke Fitline.si) moje osebne podatke obdeluje za namen kontaktiranja in izvedbo brezplačnega posveta in sprejemam politiko varstva osebnih podatkov. Seznanjen sem s tem, da se bodo moji osebni podatki obdelovali izključno s strani Zian d.o.o. in ne bodo posredovani tretjim osebam. Seznanjen sem, da lahko po vsaki oddaji obrazca zahtevam vpogled in popravek, blokiranje, izbris ali omejitev obdelave osebnih podatkov in oddam ugovor zoper obdelave in prenosljivosti osebnih podatkov.