Cookie Consent by Privacy Policies 5 ZNAKOV, ZARADI KATERIH BI MORALI POVIŠATI VNOS BELJAKOVIN - Fitline
 

Blog

5 ZNAKOV, ZARADI KATERIH BI MORALI POVIŠATI VNOS BELJAKOVIN

5 ZNAKOV, ZARADI KATERIH BI MORALI POVIŠATI VNOS BELJAKOVIN

5309628-3x2-700x467

1. Imate ogromno željo po sladkem?
To je en izmed prvih znakov, da vam v prehrani primanjkuje beljakovin, saj le te uravnavajo ustrezno raven krvnega sladkorja. V nasprotnem primeru bo koncentracija glukoze v krvi nihala, to pa poveča željo po sladkem.

2. Se počutite zmedeno in brez koncentracije?
Uravnotežena koncentracija glukoze v krvi je nujno potrebna za ohranjanje osredotočenosti. Beljakovine pa preprečujejo nihanje glukoze v krvi in posledično upad koncentracije.

3. Imate krhke lase?
Beljakovine so gradniki vseh človeških celic in prav tako tudi vaših las. V primeru neuravnotežene prehrane se začnejo vaši lasje tanjšati, postanejo krhki in se hitreje poškodujejo.

4. Se počutite šibki?
Vsi vemo, da so beljakovine nepogrešljive za rast mišic in njihovo delovanje. Če s hrano ne zadostite potrebam beljakovin, lahko mišice začnejo »jesti« same sebe.

5. Ste pogosto prehlajeni in bolni?
Beljakovine so med drugim nujno potrebne tudi za normalno delovanje vašega imunskega sistema. Če vam v prehrani primanjkuje beljakovin, je lahko tudi to en izmed razlogov. Prav tako, je lahko znak pomanjkanja beljakovin tudi suha koža in krhki nohti, ki se lomijo in cepijo.