Smučarski trening

Smučarski trening

Prišla je zima in z njo čas za smučanje. Juhej! :) Kot osebna trenerka in učiteljica alpskega smučanja pogosto opazim, da se ljudje za smučanje prav nič ne pripravijo. Temu potem sledijo poškodbe ali pa bolečine v križu in kolenih.

Za vas sem zato pripravila smučarski trening. S temi vajami boste okrepili mišice trupa in nog, s katerimi boste zmanjšali možnost poškodb in bolečin po smučanju. Trening izvajajte 2x tedensko, vsaj mesec dni pred smučanjem :)

Pred vsakim treningom naredite dinamično raztezanje prikazano v spodnjem videu. Priporočljivo pa je, da se tako ogrejete tudi pred smučanjem.

Vaje v treningu izvajajte eno za drugo, po končanem krogu pa imejte 1 minuto pavze. Naredite 3 kroge.

Če ne veš kako začeti trenirati se prijavi na brezplačen posvet in trening. Z veseljem ti bom svetovala. Enostavno izpolni obrazec, mi pa te bomo poklicali in se dogovorili za termin.


 

jasnakrogec Avtorica članka: JASNA MERČUN

Jasna Merčun, licencirana osebna trenerka in vodja trenerske ekipe v Fitline studiu je zaključila študij na Fakulteti za šport – smer fitnes in si s tem pridobila naziv FZS osebni trener. Poleg diplome na Fakulteti za šport ima tudi diplomo Pedagoške fakultete kar ji omogoči lažje delo s strankami. Po duši športnica, poleg fitnesa se aktivno ukvarja s tekom, smučanjem, plesom itd Znana je predvsem po tem, da ne popušča in svoje stranke vedno pripelje do končnega cilja. Dodatni nazivi, ki si jih je pridobila skozi izobraževanja so tudi: -Učitelj alpskega smučanja 1 -Vaditelj plavanja -Mojster potapljanja (SSI, Master diver) -Učitelj nordijske hoje in teka 1 -Trener fitnesa -Vaditelj športne rekreacije 2 -Vaditelj zdrave vadbe -Metabolic effect licence

Komentarji