Moje hujšanje se je ustavilo – kaj lahko naredim?

Moje hujšanje se je ustavilo – kaj lahko naredim?

Vsak, ki se loti hujšanja se enkrat sreča s tem problemom.  Da shujšamo začnemo jesti manj, začnemo se gibati, kilogrami padajo … nato pa kar naenkrat NIČ – številka na tehtnici stoji in se ne premakne. Vam je to kaj znano? Vztrajno stopamo na tehtnico, motivacija pa strmo pada (in je nemalokrat razlog, da hujšanje tudi opustimo).

Naše telo v osnovi ni narejeno za hujšanje – hujšamo le takrat, ko nam primanjkuje hrane. Naše telo je tako pametno, da se je na to prilagodilo tako, da bo vedno našlo način, da telesu prepreči stradanje in zato shranjuje energijo in s tem preprečuje hujšanje.

Kaj lahko storimo, da to spremenimo? Pospešiti moramo svoj metabolizem. Preberi kako:

  1. Kalorij ne znižujete drastično, saj se bo telo na to negativno odzvalo. Dnevni vnos kalorij zmanjšajte le za 10 – 15%.
  2. V telo ne vnašajte vsak dan enako količino kalorij – dneve razdelite na take, ko vnašate več kalorij in take, ko vnašate manj (cikliranje).
  3. Spremenite energijske vrednosti makrohranil v jedilniku (zmanjšanje ogljikovih hidratov na račun povečanega vnosa beljakovin in maščob).
  4. Zamenjajte kardio trening z vadbo za moč – več mišične mase imamo, več kalorij pokurimo.
  5. Kardio treninge spremenite v intervalne treninge – namesto konstantnega teka uvedemo šprinte z izmeničnim počasnim tekom.
  6. Vadbo je treba ves čas spreminjati, da se telo ne adaptira (povečamo težo, ponovitve, serije, zamenjamo vaje, zaporedje vaj …).
  7. Ne pretiravajte s treningi, saj to vodi v utrujenost in posledično slabšo izvedbo treninga in manjšo porabo kalorij. Med treningom se dobro skoncentrirajte in bodite pozorni na izvedbo vaj. Naj bo vaše vodilo kvaliteta treninga pred kvantiteto treningov.
  8. Pomembno je, da ste aktivni ves čas – hoja po stopnicah namesto dvigala, pojdite peš v trgovino, dnevni sprehodi…
  9. Nehajte se pretirano obremenjevati s hujšanjem – začnite zdravo živeti. Gibajte se, jejte več malih obrokov na dan, izbirajte prava živila, pijte dovoj tekočine. Kilograme boste izgubljali počasneje kot pri kakšni ekstremni dieti, vendar bolj kvalitetno.

Ne veš kako se lotiti preobrazbe in spremeniti svoj življenjski slog? Prijavi se na brezplačen posvet v Fitline studio in svetovala ti bom kako začeti. 


 

jasnakrogecAvtorica članka: JASNA MERČUN

Jasna Merčun, licencirana osebna trenerka in vodja trenerske ekipe v Fitline studiu je zaključila študij na Fakulteti za šport – smer fitnes in si s tem pridobila naziv FZS osebni trener. Poleg diplome na Fakulteti za šport ima tudi diplomo Pedagoške fakultete kar ji omogoči lažje delo s strankami. Po duši športnica, poleg fitnesa se aktivno ukvarja s tekom, smučanjem, plesom itd Znana je predvsem po tem, da ne popušča in svoje stranke vedno pripelje do končnega cilja. Dodatni nazivi, ki si jih je pridobila skozi izobraževanja so tudi: -Učitelj alpskega smučanja 1 -Vaditelj plavanja -Mojster potapljanja (SSI, Master diver) -Učitelj nordijske hoje in teka 1 -Trener fitnesa -Vaditelj športne rekreacije 2 -Vaditelj zdrave vadbe -Metabolic effect licence

Komentarji