Kako premagati željo po sladkem?

Kako premagati željo po sladkem?

Kako premagati željo po sladkem? Za mnoge je to velika uganka in čisto pravi izziv, s katerim se soočajo v procesu telesne preobrazbe. Ker vem, da je včasih to zelo težko, da prazniki že trkajo na vrata in da bomo že zelo kmalu vsi iz vseh strani obdani z raznoraznimi piškoti, poticami, torticami in kolači, sem pripravila članek v katerem bom predstavila učinkovite trike za premagovanje želje po sladkem :)

Trik 1: SPRAZNITE DOMAČO ZALOGO

To pomeni, da počistite shrambo, hladilnik, skrite predale in iz hiše spravite vso hrano, ki bi vas lahko premamila. Enostavno – če nečesa nimaš doma, tega ne moreš pojesti. candies-1853287_960_720

Trik 2: JEJTE VEČKRAT IN ZMERNO

Imate kdaj tak napad lakote, da bi lahko “pojedli celega vola”. Ljudje, ki jedo manjkrat na dan, imajo večjo željo po sladkem, nezdravi in hitro pripravljeni hrani. Pazite, da jeste zmerno, na vsake 2-3 ure. Telo tako ne bo nikoli stradalo, želja po nezdravi hrani pa bo tudi manjša. Če imate natrpan urnik vam priporočam, da si obroke pripravite vnaprej in tako se boste izognili nezdravi ter hitro pripravljeni hrani.

Trik 3: PIJTE NESLADKAN ČAJ Z AROMATIČNIM OKUSOM

Aroma v čaju bo prelisičila telo in možgane, da ste zaužili nekaj sladkega. Kombinirajte različne okuse. Če si na primer zaželite borovničevo pito, potem jo nadomestite z borovničevim čajem, željo po čokoladi z zelenim čajem z okusom vanilije, itd.

Trik 4: UMIVAJTE SI ZOBE

Takoj po večjem obroku si umijte zobe in vzemite žvečilni gumi. Tudi če boste vseeno podlegli skušnjavi, bo ta skušnjava imela grenak priokus in vas v bodoče ne bo več mikalo to ponoviti. Prijetno s koristnim!

Trik 5: VODA, VODA, VODA!

Da, tudi veliko vode bo nadomestilo željo po obroku. Kadar začutite potrebo po hrani, najprej popijte velik kozarec vode. Lakota se bo zmanjšala, telo pa vam bo neizmerno hvaležno. water-1187656_960_720

Trik 6: KOS SADJA NAMESTO TORTICE

Privoščite si sadje, ki vsebuje naravni sladkor in je veliko boljši od umetnih slaščic. Sadje vsebuje tudi veliko vode, vitaminov, mineralov in vlaknin, ki pripomorejo k boljši presnovi našega organizma. Poskrbite, da je košara s sadjem na kuhinjskem pultu vsak dan polna.

Trik 7: DROBNI TISK NA ZADNJI STRANI ŠKATLE

Če se res zelo težko spopadate z željo po sladkem vam priporočam, da si za vsak piškotek, grižljajček ali žličko odmerite količino kalorij, ki jih s tem zaužijete. Verjemite, kar boste prebrali na zadnji strani embalaže, kaj in koliko česa izdelek vsebuje, vas bo kaj hitro minila želja po zaužitju. Če ne veste kako brati deklaracije preberi ta članek.

Četudi ste zadovoljne s svojo postavo se morate zavedati, da so slaščice škodljive zdravju in vplivajo na padec energije. Tako boste za povrnitev energije morali spet nekaj pojesti s čimer boste zaužili dodatne kalorije.

Želiš začeti trenirati in se zdravo rpehranjevati? Prijavi se na brezplačen posvet in trening. Enostavno izpolni obrazec, mi pa te bomo poklicali, da se dogovorimo za termin.


monika pngAvtorica članka: MONIKA TOPOLNIK

Monika je študentka Fakultete za šport ter vzporedno še smeri na področju Velnesa. Poleg tega je tudi licencirana AFP osebna trenerka in izkušena tekaška trenerka. Je zagrizena vsestranska športnica, bivša profesionalna plesalka jazz-baleta ter hiphopa. Zelo rada kuha in peče ter odkriva nove specialitete, ki so zdrave in okusne. Samo sebe smatra kot zelo energično, pozitivno in vedno nasmejano motivatorko.

 

Komentarji